歧義

2008/04/25

Pinky@酒吧 環球好友重聚 友誼之歌友誼萬歲

Filed under: Pinky的法國之旅 — pinksealife @ 10:34

我真係好鍾意我既Teammate Aiden babe呀!呢段日子同佢並肩作戰一齊係旅程中成長真係好難忘,haha而且我呢個Babe teammate 仲好可愛tim架—係度真係要透露佢一個小秘密︰佢每晚瞓覺都要攬住隻兔公仔架,仲會好好咁幫佢打蝴蝶結tim,真係笑死我,好Sweet 既小babe haaha當然唔少得sdaki babe同埋阿南,大家一齊相處都好難忘

 

琴晚我同左一大班舊朋友敍舊,好難得大家黎自唔同地方竟然可以可見真係好感動,好冧歌既酒吧中今次重點有d唔同,唔係歌而係一班好朋友,感恩。

 

我既朋友︰黎自牙買加、意大利、荷蘭、哥倫比亞、香港-Cheers!Picture

 

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

