歧義

2008/04/25

Pinky@機場 十日旅程 滿載難忘經歷

Filed under: Pinky的法國之旅 — pinksealife @ 10:33

呢幾日一直好似記者咁周圍去跑新聞,攰得黎好開心咁去搜尋各種各樣既經歷同大家分享,過程可以睇下面50+張既相,但如果而家問我既感受我第一覺得真係要多謝nokia—我曾經聽人講過

去旅行呢樣野呢

好係好

但係

後生既時候

有精力有時間但係冇money

到出黎做野

有money

但一年得個10+日假

想做既有好多

但可以做既時間好短

到老左退休啦

點知到頭來發覺

去旅行既精力已經冇哂啦

 

 

that”s why我特別多謝諗nokia travelship同敢去支持實行既人

 

我有好多衝勁火花笑容創意好奇去旅行探索發現同唔同既人相遇交流

而今次我覺得有助travelship既幫助可以跨過money呢個障礙,全情投入創出不一樣既旅程 – 所以我要衷心講句

多謝NOKIA TRAVELSHIP

亦都絕對鼓勵大家特別報黎緊去布拉格既旅程,呢個真係一個好好好好好好好好既經歷

 

我諗我以後搭火車唔會再掛住打NDS,而係感受周圍既環境,欣賞車內外既風景,等待有一天再出發—hee:p

 

我.巴黎.陌生人.朋友.享受迷途.美.食

 

叫Floating Boat 既甜品

 

 

冇錯,係Raspberry cheescake

 

 

係旅程既部分時間,我呢個老人家鍾意周圍行,所以係aiden 同sdaki babe去血拼shopping時會暫別一會去唔同既地方感受下…..

呢度係係巴黎既清真寺

係一群歐洲建築當中既清真寺塔顯得別樹一格

美食everywhere

 

好鍾意行好多大大小小咁樣既公園,而家正係花開既季節

我最愛既日落

 

 

 

好鍾意呢個男人頂帽,留鬚亦留得好有型

 

A desperate man – why so desperate?

 

爸爸同仔仔 =)

 

公園入口

好靚既建築,同渺小既我

好味既雪糕

 

 

 

Macaroon

 

盧森堡公園

巴黎版雀仔街 – 只限星期日開放

 

我的小手作

 

前日我一個人走走走 走左去市郊既凡爾賽宫,諗住睇下中學history成日講既個個極盡奢華既宮殿

淨係排隊都排左一個鐘,全年都keep住勁多人黎

 

 

花園

 

 

 

 

 

 

係超級市場門口等主人既狗仔

好大風下既我

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

