歧義

2008/04/25

The Scholar Ship@200809 未出發 先MISS飛機

Filed under: Pinky四個月的海上學府之旅 — pinksealife @ 11:40

話說我既機票訂左9月3日0020

我竟然當自己要係9月3日夜晚先出去機場

連Daddy Mammy都係9月3日請左下晝諗住送我機

我一直懞然不知

直到9月3日朝早

我突然間醒左

有D不祥預感

一來發現左D「例牌」既不適

二黎突然意識到9月3日0020既真正意義

自此

瘋狂既24小時正式開始

 

首先我打左無數個電話

打過俾同伴、醫生、航空公司、朋友、阿爸阿媽………

又去睇醫生

喊到體溫上升到有D微燒

跟住AIRLINE個度又幾個月前話已經FULL哂

而且NO SHOW又通常冇得TRANSFER要再買過張機票

真係嚇到我死

 

 

 

 

 

 

 

就咁樣我每分每秒咁驚左N個鐘

 

 

最後

 

 

真係好好彩

 

 

 

AIRLINE臨時有人放個位出黎

 

晨早出機場守候既我即時補上

 

最後

 

係屋企人撲出黎送我機既情況下

我出發LU~~~~

係機場等候後補

 

 

嘩!好意外,係香港往多哈既機上,突然有人嗌「PINKY!」

原來係ALVIN

佢同日原來都出發去德國FRANKFURT交流一年

 

兩張轉機既機票︰一個去希臘、一個去法蘭克福

希臘街頭

終於到碼頭啦!

日本既IRC Makiko既Warm welcoming 

四個月既行李好重呀>.<

 

係希臘既HOTEL 

 晚上既景色

我地間房

 

搭緊巴士去酒店 

 

放低左行李,同時放低左心頭大石

Our welcoming note inside our cabin

我既boarding pass

Florance from the repception

 Starlight Lounge 2 Classroom – the shakiest place on the ship

 

Pinky, 強盛,元,Jessica from Canada, Junmei, Tao Ge from Shanghai

 Orgil! From Mongolia – a very kind friend and I got alot of Fun with you in Ecuador! Thanks Orgil!

Back: Albert babe from Berkely, Jarrod from the US

Front: Wilson from CUHK, Emily from HKU and Pinky

船上面既食物 – 每日每餐都係自助餐, Full Course – 由湯、水果、沙津吧、主菜、包點、甜品一應俱全

由此我愛上日落 

船上既緩跑徑,同時係我睇星星既最佳地方,亦都係船長室既外面

美麗的意思

junmei幫我拍的

剛認識往後與我共度時刻既三角琴,仲有來自澳洲既CINDY

 

小泳池和暖水水力按摩池

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

