歧義

2008/04/25

被遺忘了的一個post – Pinky@塞納河+Love everywhere in Paris (6pm) 19/4

Filed under: Pinky的法國之旅 — pinksealife @ 10:34

之前整左一個post但係意外地變成左草稿,一直冇機會同大家見面

雖然相片有d aiden 已經出左,但係有pinky babe一d心情感受睇法,希望大家會鍾意啦~!

之前用電話既MSN約左第二隊今日一齊遊賽納河,小別之後再聚頭,份外興奮

沿途景色

 

 

河邊既小攤檔

河畔既一座教堂

見我個樣咁開心就知我用緊我部5310同香港既親友密密斟緊啦~

 

好,轉一轉話題,而且黎第二炮—巴黎lOVE IS EveryWhERE!

今次既任務要我地係街頭邀請d戀人示範French Kiss! wowowww!

呢對係一對年青戀人,一開始聽唔明我地既解釋話做緊d mug, 但一聽到it’s about LOVE 呢個字就即刻亳無猶豫地咀咀—果然係充滿浪漫情懷,好放咁表逹之間既愛情~~~好sweet好響往呀**

呢對係一對已經有兩名小女兒既夫婦,好難得佢地仲咁恩愛Kiss起上黎仲咁有火花~~~好浪漫呀~~~~~~~哈哈本來我地邀請佢地既時候佢地係度同我地玩要我同aiden小babe先來個french kiss先架 好彩最後佢都冇留難我地兩個小babes啫~hee

 

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

